Apsuva.

Apsuva.
@Hkla
Benimle konuşmak isteyip yazacak bir şey bulamazsan..ben boş mesaj gelmesinden rahatsız olmam...
@Hkla·
·
sabitlendi
Gitmek isteyip sadece camdan bakabilecek kadar imkanı olanların çaresizliğine benziyor.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu günüde böyle nihayete erdirelim mi o zaman, Gözlerimizi kapatıp gerçekten nasıl bir insan olmak istediğimizi, Ve olamadığımıza bulduğumuz geçersiz bahanelerimizi düşünelim mi ?
1000Kitap
Oturmuş göğü seyrediyorum...
Aklınıza bir soru takılır sonra, Bir parçanız sizi hep cennette bekleyecek midir, yoksa o parça sizi hiç tanımamış mı olacaktır ?
1000Kitap
Ama sevgili apsuva, sana dokunup ölümlü güzelliğini bozmayacağım.
1000Kitap
Kendimle hasbihal…
Gözümü sıkıca kapattım Bir şeyleri unutmak istiyor gibiydim Ama hatırlamak istedim, Belkide hiç olmamak. Sonra yeniden kendim olmak istedim. Baktım uzunca... Pencereden yansıyan ışığın duvardaki aksine baktım. Bir hayâlim vardı onu hatırladım. Sonra hayâlime ulaşmaya engel, önüme koyduğum koca dağlara baktım... Ve o an, zihnimde hepsi eriyip gittiler Anladım ki birkaç tepecikten ibarettiler. Gözümde neyi büyüttümse önümde taş olarak onu gördüm. Ben kendim koymuştum ,kendim örtmüştüm hayâllerimle aramdaki perdeyi.. Evet şimdi fark ettim ama bunun bir ehemmiyeti yok.. Yolum yürünmemekten ot bağlamış. Menzilimin tahayyülümdeki rû’yeti gittikçe azalmış. Benmişim aslında kendime engel. Kurduğum, kurguladığım , önüme çıkardığım ne varsa hepsi bir çengel, Bir domino misâli dokunmamla dökülüp gittiler. Ben mi? Hayır, beni götürmediler... Ben yine buradayım, geceye birazcık hüzün bıraktım. Bir acılık hissettim damağımda.. Ve başka bir acı, bağrımda...