Sonra ne mi oldu? Yendim kendi kendimi, acı çeken beni, külümü dağlara taşıdım ve daha da parlak bir ateş yaktım kendime. İşte o zaman hayalet kaçtı benden.
Ben de bir zamanlar insanın ötesindekinin hayaline kapıldım, diğer ötedünyaya inananlar gibi. Yarattığım tanrıysa insanların ürünü ve cinnetiydi, diğer tüm tanrılar gibi.