Ben rahat olmayı ve kendimi iyi hissetmeyi tercih ediyorum.
Her yerde insanlar gülüyor, gülümsüyor. İnsanların yeniden inlerine çekilecekleri sonbaharı ve karanlığı özlüyorum.
Yalnızlık acı verici.
Hiçbir zaman gerçek arkadaşlarım da olmadı. İnsanlar buna inanmak istemiyor.
Ama hiçbir zaman istediğim kişi olamadım.
Ama yalnızlık. Onunla hiç başa çıkamadım.
Yalnız olmak kendini görmek zorunda olmak demektir.
Kendini içinde saklayabileceğin gözler yoktur, kaybolup gideceğin öpücükler yoktur. Boş sözler, dikenli düşüncelerden daha iyidir.
Zor geçen çok fazla yılım oldu ama kararımdan hiç pişmanlık duymadım. Fabian hayatımda yaptığım en iyi şey.