Sebebimden doğmuş oldum seçmeden
Çekeceğim derdim nedir bilmeden Azı karar çoğu zarar diyenler
Niye çok alırlar hep az verirler Karı nerden bilsin zarardan dönen
Kovulur mu gönül konduğu yerden...
"Herkes Kendine Hesap Verecek. Aynaya baktığımızda neler yaşadığımızı, neler yaptığımızı biz biliyoruz insanın kendi gözlerinin içine bakıp kendini hesaba çekmesi ne zordur..."
"Hasret dolan kalbimde kalmadı artık yerin
Sensiz mutlu değilim, geçti güzel günlerim
O günahkar kaderin ayırdı ikimizi
Bir hayal gibi geçti, zehir oldu yıllarım..""