Sebebimden doğmuş oldum seçmeden
Çekeceğim derdim nedir bilmeden Azı karar çoğu zarar diyenler
Niye çok alırlar hep az verirler Karı nerden bilsin zarardan dönen
Kovulur mu gönül konduğu yerden...
"Çoktan solmuştu umut bahçemde eskiydi buruk bir parça hüzün hasatı hazan mevsimi değildi mutlu olmanın aynalara bakıp yoruldun demek istiyorum tut yüreğimden sabret vasiyet et kendine iyi bak kendine hiç bir gece bir ömür sürmez hiç bir karanlık aydınlıkla yakışmaz..."
İ.K
"Koşarken yorulursun yürürsen geç kalırsın beklersen unutulursun, çok uzağım en çok kendime çıkmaz sokağım başkaları ölmesin diye kefenine kendini koyar ruhunu yakarsın.."
İ.Ķ