Sebebimden doğmuş oldum seçmeden
Çekeceğim derdim nedir bilmeden Azı karar çoğu zarar diyenler
Niye çok alırlar hep az verirler Karı nerden bilsin zarardan dönen
Kovulur mu gönül konduğu yerden...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Artık herşeyi geride bıraktım, anlaşılmak gibi Bir derdim yada kendini tekrar eden kelimelerim yok. Kimsenin hatasını gözüne sokmuyorum. Hatasını Bilemeyen insanlardan Bir Beklentim yok .."
"Bir masada veya Bir Bankta Bir kaç saatte halledecegimiz şeyler Bizi ne hale getirdi .. Sen ya da Ben Bir cümlemiz yeter di Belki .. Bunca gurur Bize ne kattı Bilmiyorum .."