Neydi yanlızlık ve yanlız olmamak veya yanlız bırakılmak ?
Etrafında insanlar olunca yanlız olmadığını düşünürsün, ama kendi kabuğuna çekildiğinde kaç insanın seni anlayabildiğini ya da kimsenin anlamadığını düşünürsün. Sen her zaman aynısındır . Şen, kahkaha atan herkesin üstüne titreyen. Ama bir gün o kadar çok insanla ilgilenmekten kendini yanlızlaştırmışsındır farkında bile olmadan. Bazen canımdan bir parça diyebileceğin bir insan tarafından da umursamazsın hem de hiç. Ama o sen ağladığınd a sana neden ağladığını sorduğunda eğer bir gün sana bir şey olursa ne yaparım diye düşünüyorum, senin yokluğunda ne yaparım diyemediğin için kuru bir hiçle geşiştirirsin. Halbuki sen her bunu düşündüğünde Allahtan on dan önce seni almasını diliyorsundur. Oysa ki sana göre en ağırı onun bunu bilmemesi ve senin yanlız hissettirmene neden olması
Yorulmuşsundur sürekli insanları iyi hissettirmeye çalışmaktan, gülmek zorunda olmaktan,"iyi misin? "sorusuna evet diye cevap vermekten. Ve bir gün beklentilerini bitirerek sessiz sessiz vedalaşırsın söyleyemediklerinle. Bu bir vedadır aslında kimse anlamaz, bilemez bu vedayı çünkü kendi için de kırgınlıklarınla ettiğin bir veda.