Sükûtî

Sükûtî
İki gözümün Nuru (s.a.v) dünyada vefâ yok. ~ Ey halimi siyah eden mâh,vahmeyle ki müntakimdir Allah. ~
Ve hayat! .. Hayat, acısıyla, tatlısıyla yaşanmaya devam ediyor...
Reklam
Aptalın daniskasıyım ben!.. Olur olmaz hülyalara kapılıyor, her şeyin düşündüğüm gibi gerçekleşeceği saplantısıyla yanlışlar yapıyorum.
"Ciğerparem, Ruhçiçeğim" diye sesleneceğim sana.
Yüreğim gittikçe küçülüyor.
Adam peygamberimize (s.a.v) hakaret içerikli mesajlar atıyor, ve onun gönderisinin altında adamı savunup peygamberini dinini savunan insanlara ise "bu insanlar yobaz" diyen tesettürlü hanım kardeşler var. Büyük bir akıl tutulması yaşıyor olabilirler ya da şizofreni çoklu kişilik bozukluğu veya yahudi, hristiyan, tesettürlü ateist olabilirler bilmiyorun ben çözemiyorum çözebilen varsa söylesin.