K8tabi begendim hic bubtarzda kitap okumadiysanizbtavsiye ederim yok eger okuduysaniz biraz sklabilirsinz.yazarin okudugum ilk kitabi boyle insanlarin sayisi insallh artar
Var mısın?Doğan Cüceloğlu · Kronik Kitap · 202137,8bin okunma
1 gunde okudum cok naif 2 hikaye okudum beni benden aldı.kalp sadece tulumba degildir.....ve birde herkes once dönup kendini eşelesin gibi guzel can alıci cümleler vardı
Ufuk çizgisiNecip Fazıl Kısakürek · Büyük Doğu Yayınları · 1972342 okunma
Kâinat,gözlerimizin önünde ayetlerin resmi iken,Kitapda(kuran)adeta onun alt yazısıdir.anlayana ne çok şey anlatan bir kitap kurani hatim ediyoruzda anlamini bilerek anlayarak okuyankaç kişiyiz diyor fatiha suresini her namazda okuyoruzda turkçesini kacimiz okuduk yada biliyoruz diyor Kurani anlayarak okumazsak yasakları olumlu/olumsuz davranisları yaşami hayatimizda nasıl uygulariz diyor yani diyorki ne okudugunu bil okumus olmak icin okuma nede güzel diyor diline saglik
Beni cok etkilemedi belkide beklentimi cok yuksek tuttgm icindir . Birkac hikayesi gercekten guzeldi ama birkacida yarim kalmis gibiydi ama hemcecik biten bir kitap yolda giderken yada kafa dagitmak icin okunabilir
Okadar guzel seyler ogreniyorumki herkese tavsiye ederim ozellikle yeni kapanan veya dinimiz konusunda kapanma konusunda kendini eksik hissedenler siddetle tavsiye