Duygu Boylu

Duygu Boylu
Gitar yazar, kahve çizer, resim okur #192838557
Hiç değilse gece 12'den sonra evinde oturmak yasak değil. ... İşte burada istediğimi yapabiliyorum. Işık var. Kitaplar var. Ben varım. Dünyam var.
Sayfa 30 - YKY·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haykırmak istediğim çok şey var. Büyük kayıplar yıkacak değil bizi. Açıkça birbirimizle konuşamıyorsak ben ağlamak, bağırarak ağlamak için bahçenin yeşillikleri gerisindeki odama geçiyorsam, biliyor musun, ne güzel ağıtlar içinde uyuyakalmak?
Sayfa 29·Kitabı okudu
-Yargım ne?.. -Yaşama. Uğraşma. Başarı.. Doğmamam gerektiğini düşünüyorum.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Ben bendim. Zaman yaşanmış zamandı. Birkaç yaşanmamış gün de eklenmişti bu zamana. Kemerle bağlanmıştım. Acılarım vardı...
Sayfa 12 - YKY·Kitabı okudu

Duygu Boylu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·76 syf.·
2022 4. kitabı
Tezer Özlü
8.2/10 · 7,5bin okunma