Hülya Bülüç

Hülya Bülüç
@Hulya00
Ve şimdi yalnızlığın iyi gelen tarafındayım, şiir tadındayım...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
" Ne biliyorsun hakkımda? yani gördüklerinden başka? giysilerim, gülüşlerim, sana anlattıklarım; ben bunlar mıyım ? beni sadece kendi gözünün gördüğüyle mi yargıladın? ya da bir düşün, belki baktıkça kınadığın kendi yüreğinin aynasıdır.! "
Kavuşmalarımız ağır aksak, ayrılıklarımız koşar adım.
Sonra herkes kendi dünyasına daldı. Geçti, geçmez dediğimiz ne varsa. Kuşları unuttuk..
Her şey insanoğluna feda iken, insanoğlu ise kendine cefa olmuştur..