Hülya.....

Hülya.....
@Hulya_03
#Akşam Üstü Bir Yağmurla Uğra Bana Ben Ölmeden...
“Konuşulmayan acı, kalbi parçalar.” #WilliamShakespeare
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sorarlarsa beni sana,,, Delinin biriydi dersin,,, Neden derlerse,,, Söküp kalbini, bana verecek bir deli cesareti vardı dersin,,, Söz konusu bensem yakabilirdi dünyayı dersin,,,, Böylesine severken neden gittin derlerse,,, Korktum, korkup kaçtım dersin,,, Sevgisi öyle büyüktüki sevgisine yetişemedim dersin,,, Sorarlarsa nerde şimdi diye, Bir ben bıraktım onun kalbinde,,, oyalanıyor onunla dersin,,, Gelecek sanıp her sabah hayalime sarılıyor dersin,,, Sorarlarsa eğer gidecekmisin diye,,, Delimiyim ben severmiyim hiç onu o kadar dersin,,, Sevilebilirdim aslında ama, ben o niyetle bakmamıştım gözlerine dersin,,, Sorarlarsa eğer, Çokmu sevmişti diye,,, Bir ömür cam kenarında bekleyecek kadar dersin,,, Gölgemi görse sarılacak kadar dersin,,,
Yokluğunun fark edilmediği, varlığına değer verilmediği, başkalarının senden daha çok önemsendiği, yüzünün gülmediği yerleri ve insanları sahiplenme sakın... Sadece başkalarının hayatlarını kolaylaştırmak için varsan, ve sadece senin fedakarlıkların sonunda güzel sözler duyuyorsan, yani yaptıklarınla takdir ediliyor, yapmadıklarınla eleştiriliyorsan eğer; İşte o zaman sessizce kır zincirlerini, yüreğini topla ve tüm acılara elveda de. Çünkü ne senden bir tane daha var, ne de yaşayacağın ömürden......🍂🥀
Sessizce yeniden başlar kalbi kırılan insanlar hayata.. İçindeki ölüye dokunmadan, onu uyandırmadan, sessizce...... ✍🥀💔
Bazen sadece yorgun oluyor insan; ne küs, ne yanlız, ne de Aşık.. Cemal Süreya