Hülya seren

Hülya seren
@Hulyaseren
Bir ADAM & Bir KADIN girer hayatınıza, ben başkayım der güven bana der bir şans ister sizden . Daha siz ne olduğunu anlamadan aşk sözcükleri havada uçuşur, size olan hayranlığını bıkmadan sıkılmadan anlatır. Siz ne derseniz deyin pes etmez sabrına şaşar kalırsınız. Daha önce hiç görmediğiniz kadar ilgi, alaka'da bu arada tavan yapmıştır. İstediğiniz iki şey vardır zaten, sevgi ve güven.Gerçekten bu defa başka diye düşünürsünüz. Zaten yaralı olan kalbinizi tamir edecek tek insan o olduğuna inanır, tertemiz sevmeye başlamışsınızdır bile.Sonra ne olur peki ? En baştaki ilgisi birden azalmaya başlar, bitmek bilmeyen sabrından eser kalmaz. Size olan hayranlığından vicdanından eser kalmaz artık. Birde bakmışsınız ki hiç sevmemiş gibi sessiz sedasız vedasız çekip gitmiştir. Ve siz anlarsınız ki bu defa da başka değilmiş ve yine siz anlarsınız ki harcadığınız zaman, verdiğiniz emek akıttığınız göz yaşı bir kez daha boşa gitmiştir.. Ve güven bir kez daha yerle bir edilmiştir.. Kalp herkeste var Yürek başka bir şey
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Site hergün güncelleme ile meşgul Fakat şikayetleri hiç bir yönetim duymuyor Resmî hesaplar sadece övünç kaynakları olan güncelleme başarılarını ileti atıyorlar Neden şikayet butonu açtınız madem Hiç bir şikayet yerini bulmuyor kardeşim
Karar peygamberlere iner bi kere bunu öğren Aziz Nesin İnsan olana geri zekalı demek de senin insanlık seviyen

Fethiye

@Payiiiz
·
Göklerden gelen bir karar falan yok.. Aşağıda gerizekalı çok… Aziz Nesin
ERGEN JARGONU
Mesleğimden dolayı gençlerle iletişim içinde olmaktan dolayı mutlu olduğumu ve kendilerine özgü bir dilde konuşmalarına bayıldığımı söylemiştim. Kim bilir belki onlara bazen doğru Türkçe kullanmadıkları için kızıyor, çoğunlukla da anlamıyorsunuz. Ama hepimiz o yaşlardan geçtik. Annelerimiz babalarımızın bize anlamayan gözlerle baktığı bir dili hepimiz kullandık. Ergen dilini. Şimdi birisine o dönem kullandığımız sözleri sarf etsek, yaşımız ortaya çıkar! Mesela “herıld yani”, “zıt Erenköy”, “deeeermişim”, “bize de mi lolo?” bunlardan bazıları. Dil organik bir şey. Dolayısıyla döneme uygun şekilde evrilmesi, yeni kelimelerin girmesi, bazılarının daha az kullanılır hale gelmesi de kaçınılmaz. Onun için gençlere kendilerine has bir dil kullandıkları için kızmayın. Ayrıca Coleman’ın (1961) bulgularına göre ergenlik dönemi “bir gruba ait olma” ve “popülerlik” kavramlarının son derece önemli olduğu bir dönemdir ve popüler olmak derslerde ve akademik başarıda üst düzey performans göstermek değil bir gruba ait olmak demektir. Ergenin anne-babasıyla arasına mesafe koyması ve arkadaş grubuna yönelmesi çok doğal bir süreçtir. Ayrıca arkadaşları tarafından benimsenmesi öz değer gelişimi için gereklidir. Elbette ait olduğu bu grubun kendine ait bir dili de olacaktır Ayrıca anlık durumlara özel kullandıkları bazı kendilerine özgü kelimeler ve cümleler de yaratıcılıklarını ve mizah yeteneklerini gösteriyor! Kansas Üniversitesi’nden Mary Kohn, yaptığı bir linguistik araştırmasında(1) onlarca çocuğu küçüklükten 20’li yaşlara kadar takip edip dil ve telaffuz değişimini incelemiş. Araştırma sonucu dil kullanımının yaşla değiştiği kadar sosyal faktörlerle de değiştiğini ortaya koymuş. Bu da neden plazada işe başlayınca “meeting set ettiğimizi”, doktor olduğumuzda, “femur’unuz hasar
İnsan ve Duygular
recep şaban ramazan bayram üstüne bayram