Benim tapelerim çıksa keşke.
İnsanları ne kadar çok sevdiğimi biri gizli gizli kayıt altına alsa.
Özlemlerim,
Her an kırılabilecek bir kalbim olduğunu…
Güçlü, zımba gibi bakan bu saldırgan kararlılığımın arkasında
Islak bir kedi gibi titreyen güvensizliğimi çekseler…
incitenlerin kafalarını kalp resimlerle kapatıp
Sabaha kadar beni inciten sözcüklerin ve tavırların içinde nasıl zevkle ölebildiğimi ve
Kendimi ne çok suçladığımı görseler.
En ağır eleştirileri önce kendime yaptığımı..
Başrolleri sevmediğimi, geri plana olan aşkımı..
Yaratmayı, sevmeyi, adaleti, ekip olmayı, tüm sıradışılıklara göğüs gerebilecek bir saflık arayışımı..
Kimse gizli gizli bile çekmemiş mi beni?
Hep yapayalnız mıydım o serüvenlerde..
Oysa her sey Gözlemci'nin daima görebilme koşuluyla anlaşmalı gitmiyor muydu?
Bir izleyenimiz yoksa durup dururken iyi biri olmak anlamlı değildi hani..
Ne zaman iyi şeyleri gizli gizli takip edip çıkaracaklardı..!
Ya da içimizde bir iyiyi yalnızlıkla vuracaklardı.
Hala anlamamışlar mıydı?
Tüh…🥀
#goncavuslateri