H.D

Hiçbir şey sevgiden daha doğal değildir.Sevecen olduğunda doğal davranırsın.Korkuyla,tepkiyle i,kızgınlıkla reaksiyon gösterdiğinde normal davranmış olabilirsin ama doğal olamazsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaman yoktur.Her şey aynı anda vardır.Tüm olaylar aynı anda olur.
Unutma:Gerçek kutlama,akılsızdır. Deneyimlerini “geçmişteki doğrular’ın” reaksiyonu ile değil, “ şimdiki doğrulara göre yarattığında, “yeni sen” i de yaratmış oluyorsun.
Canavarla savaşırken,canavara dönüşmekten sakınmak gerekir.