Hiçbir şey sevgiden daha doğal değildir.Sevecen olduğunda doğal davranırsın.Korkuyla,tepkiyle i,kızgınlıkla reaksiyon gösterdiğinde normal davranmış olabilirsin ama doğal olamazsın.
Unutma:Gerçek kutlama,akılsızdır.
Deneyimlerini “geçmişteki doğrular’ın” reaksiyonu ile değil, “ şimdiki doğrulara göre yarattığında, “yeni sen” i de yaratmış oluyorsun.