Bu küçük gezegende daha yakın yıldıza ulaşamadan çok önce görünmez hale gelen bu kozmik toz zerreciğinin dışında, acı denen bu şeyle karşılaşılmıyor. Ama kendi yolumuzu çizmemizi sağlayan kanunlarımız... Bu dünyada bile, canlılar arasında bile, acı diye bir şey var mi ki?
"Görülen ya da duyulan acı seni bu kadar rahatsız ettiği sürece, kendi acıların seni yönettiği sürece ve acının, günah hakkındaki fikirlerinin temelini oluşturmasına izin verdiğin sürece... yani, bir hayvanın hissettiklerini birazcık daha az karmaşık bir şekilde düşünen bir hayvan olduğun sürece. Bu acı-"