Siz yaşamak için neyi bekliyorsunuz?
Depresyonunuzun geçmesini mi;kaygılarınızın azalmasını mı;korkularınızı yenmeyi mi;öfkenizin dinmesini mi;içinizden gelmesini mi;yoksa ağrılarınızı geçirecek çareyi mi...
Ancak beklediğimiz geldiğinde mi dışarı çıkacak;o kursa kayıt yaptıracak,o işe başvuracak,içimizden geldiği gibi dans edecek,eşimize çiçek alacak,leylekleri görünce baharın gelişine sevinecek,seyahat edecek,arkadaş edinecek;ancak o zaman mı yaşamaya başlayacağız ?