Hüsamettin kaya

Hüsamettin kaya
@Husam45
“İnsanın en iyi yoldaşı onu ‘seven değil’ 'anlayan’ kişidir. Anlamakla başlar yolculuk.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne bekliyorduk ki… İyi biri olunca, her şeyin gönlümüzce olacağını mı?  -Başak Buğday-
Ah şu aşağılık insanlar! Nefret eder gibi seviyorlar!
Sayfa 290·Kitabı okuyor
Evrende tozdan küçük bir kürede dönüyorum. Hiçbir şeye sahip olmadan buradan gideceğim. Herkesin canı benimki kadar acır, herkesin annesi benimki kadar üzülür.  Belki bir gün dünya, daha güzel bir yer olur.
Biz neyiz şimdi? Biz istisnasız hepimiz,bilimde,ilerlemede,düşüncede,buluşta,ülküde,istekte,liberalizmde,akılda,tecrübede, her şeyde, henüz daha hazırlık sınıfındayız! Elalemin aklı ile yetinmek hoşumuza gidiyor! Alışmışız buna!
Sayfa 250·Kitabı okuyor