“-Ne demek bidonun içine bağırmak?
O olaydan sonra sürekli bir bidonun içine bağırdım. …….. yoksa çatlar ölürdüm. Belki de bunun için hala yaşıyorum.
-Neden bir bidon?
Kimse çığlığımı duymasın diye!”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sahilde akasyaların hepsi açmıştı. Yerler hep papatya ve gelincik dolu! Bu bahar ve çiçek kokusu beni gaşyetti. Çayırda uyanmaya bırakılan bir çocuk şokuyla arabadan atıldım.”