Kitap konusu güzel ama dili fazla yorucu. Şizofreni hastasi genç bir kızın dünyasını anlatiyor. Anlatım tarzı okuyucuyu geriye çeken bir hava veriyor. Beklediğim lezzeti tam olarak alamadım romandan. Ama okumaya değer bir romandi.
"Kefen ve gelinlik. Birbirinin aynı olan iki giysi. Dinle bak! Ölürken yaşamak; yaşarken ölmek; savaşırken teslim olmak ve teslim olurken savaşmak zorunda kalıyorsun değil mi? Benim yolumda, bütün karşıtlıklar aynı anda verilir ve karşıt hedefler için aynı araç kullanılır."