Dünyadaki ıstırabın ve rahatsızlığın kaynağı; biz insanların dünyada bulunmadığını fark ettiğimiz bir şeye , duyduğumuz işte bu özlemdir.
Dünyada olmadığını bildiğimiz bir şeyi niçin dünyada arıyoruz?
Kendilerine ahlâkî vecibeler hatırlatıldığı zaman salaklığını kaybetmekten korkanların dilinden sıkça şu sorunun döküldüğü duyulur: "Hangi çağda yaşıyoruz?"