Hatıra defterlerimiz vardı ve yazmak için sırada bekleyenleri..
"Kalbin kadar temiz bir sayfada bana da yer ayırdıgın için" diye başlardı ilk cümle, hiç şaşmazdı.
O hatıra defterinden bir sayfa, yazanı da yazılanı da onure ediyordu...
Yazan ziyan etmekten imtina ederdi.
Noldu şimdi, ne değişti de insanlar birbirini ziyan etmeye başladı.
.
.
Ziyan edilenler burda mı?
.
.
.
.
birağustos25
13:18'