Seda Değirmenci

Seda Değirmenci
@Huzunkovan_
Psikolojik Danışman
30 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
Hiçbir şeyin benim için olmadığı fakat yine de her şeyin bana ait olduğu duygusunu taşıyordum...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...büyük lüks bulvarlar her yerde birbirine benzer çünkü zenginlik ve fakirlik dünyanın her yerinde aynıdır.
Yabancı şehirlerdeki bu sokak aralarını seviyorum. ... Bu küçük ara sokaklar büyük şehirlerin çukurlarında gizlenirler çünkü onlar, yüzlerce maske takmış seçkin insanların yaşadığı aydınlık, pencereleri pırıl pırıl evlerin neler gizlediğini küstahça ve utanmadan söylerler.

Seda Değirmenci

, bir kitap okudu
Puan vermedi·92 syf.·
2021 8. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
Fakat yine de içindeki bir şey küle dönüyor ve çürüyordu, ölmeye başlayan bir şeyler vardı. Yaşadığı her şey, sevdiği ne varsa, bu yavaş yavaş yanan alevde kayboluyordu...