Daha önce hiç klasik roman okumamıştım . Çok etkilendim hatta sonunda ağladığını itiraf etmeliyim . Zaten kısa olduğundan hemen bitirebildim ama etkisinden çıkmam uzun sürdü. Kitap boyunca Türk yapımı Abim filmi gözümde canlandı orada da ağlamıştım . Bence herkesin okuması gereken bir kitap...