Merak ettiğim bir kitaptı. Çok keyifle okudum. Hikaye ve kurgu bence gayet yerindeydi. Bazen şaşırttı bazen de beklediğim gibi oldu. Tarçın Kasabası'nda yaşayan biri gibiydim. Bazı karakterlere ben de onlar kadar sinirlendim açıkçası . Gizem çözmeyi severim kitabı okurken birçok teori ürettim içlerinden doğru çıkan da vardı.
Mini bir gizem gerilim dizisi tadındaydı. Hikayeye bir de siz dedektif olarak bakıyorsunuz.