Dünya bir nizamdır. Yüce Allah(c.c)nun "Ol". Emri üzerine tecelli etmesidir. Yeryüzü ile gökyüzü arasın da ne varsa onundur. Bu iki yer arasına yağdırmıştır lütfunu,arasın da en şerefli olarak yarattığı Ademoğlu insan için..Vermiştir,sevmese vermezdi,
Dünyadaki varlıkların en üstünü sıfatıyla yaratmıştır. Sevmese yapmazdı.
Meleklere bile üstün kılmıştır.
Neden elin kolun aklın var diye mi zannediyorsun Ey aciz insanoğlu.!
Taşımasaydın bu beden de Allah (c.c) nun ruhundan bir parça...
ne diye üstün kılsın seni, ne farkın kalırdı diğer varlıklardan.
Eğer ki Allah'a kul olmaz ise nefsin,
Verdiklerine şükür etmez ise beden
Anlamaya çalışmaz ise akıl
Sevmeye, gönlün adanmaz ise
Baktığın iki gözünle gönül gözün arasın da bağlantı yoksa ne yapsın kalp.
Ezilir,Kula kul olur, darlanır, sıkışır, kafan ağrır, bereketin olmaz...
Bunlar için beden doktoruna gidilmez. Ruhunun sahibi Allah (c.c)a gidilir.
Allah(c.c)a ne hissedersen, ruh sana onu yaşatır.
Güven duy, kendine güvenirsin.Sev, kendini seversin, anla, kendini anlarsın, Allah için vaktini ver, sana nimet verir tevekkül et, sana karşılığını verir. Ama sakın isyan etme işte o zaman dara düşersin yanlış yaparsın. Allah isyan edenleri sevmez. O yüzden sabret Allah sabredenlerle beraberindir.
Hayırlı geceler olsun. Allah'ın sevdiği, razı olduğu kulları arasında olmak için yarışırız İnşallah ... ☝😊☺🤗