Tam bir ay boyunca sosyal medya bagimliligindan kurtuldum . Ne irrezil bir seymis. Ne namaz kilabiliyorum adamakilli ne kitap okuyabiliyorum.
Insta twitter mivittrr ne varsa sildim bir burasi bir de wp kaldi . Kafam rahat oh. Allah belasini versin bu israilinde .
Insanin dunyada en cok korkması gereken şey sû-i hatime yani îmansiz ölerek sonunun kötü olmasıdır.
Zira son nefeste îmanını kurtarmayanın omur boyu yaptiğı bütün ibadetler zâyi olacaktır.