Şimdi burada ölsen, kimse bulamasa seni, kahraman falan da sayılmazsın. Yaşamadığın aşk, söyleyemediğin söz, göremediğin dünya, dileyemediğin özür kursağında kalacak...
Ölmekten değil, yaşamaktan korkmamaktır kahramanlık.
Bazı insanlar büyük yaşamak istemezler aslında. Yaşarken rezilliğine tahammüllerinin kalmadığı hayatın yüzüne tükürürcesine bir tükenişi tercih ederler.
Çalışmalarınızın değerini başkalarının sözlerinde, gözlerinde aramayın. Doğruyu size ispat edecek şey zamandır. Yazdığınız, çektiğiniz, ürettiğiniz ne varsa hep şunu sorun kendinize: Zamanla değer kazanacak mı? Zamana yenilmeyenler, gerçek değerine kavuşanlardır. Ürettiklerimiz yaşadığımızın, koruduğumuz değerler insanlığımızın ispatıdır.