Spmzifft
Takip Et
Spmzifft
@Iffets
Sıkı Okur
Maliye Lisans Çocuk Gelişimi Lisans Tarım Teknolojileri?
378 okur puanı
Aralık 2023 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 57/80
146
Kitap
98
Takip edilen
418
Takipçi
0
İnceleme
1.929
Alıntı
1.313
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Ümit Aygün
@BircumleAdam
·
Kadınlar ve cins kız arkadaşları:)
Her zamanki gibi Alison da yanındaydı. Ben Daisy’nin altın sarısı saçlarını okşarken Alison bana dik dik bakıyordu.
Kitabı okudu
1000Kitap
Erkek Arkadaş
Freida McFadden
Spmzifft isimli okura yanıt verildi
Spmzifft
Ümit Aygün
neyse ümit bey gittikçe konu büyüyor 😅😅
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ümit Aygün
@BircumleAdam
·
Kadınlar ve cins kız arkadaşları:)
Her zamanki gibi Alison da yanındaydı. Ben Daisy’nin altın sarısı saçlarını okşarken Alison bana dik dik bakıyordu.
Kitabı okudu
1000Kitap
Erkek Arkadaş
Freida McFadden
Spmzifft isimli okura yanıt verildi
Spmzifft
Ümit Aygün
tek biz okuyoruz yani😅😅
Ümit Aygün
@BircumleAdam
·
Kadınlar ve cins kız arkadaşları:)
Her zamanki gibi Alison da yanındaydı. Ben Daisy’nin altın sarısı saçlarını okşarken Alison bana dik dik bakıyordu.
Kitabı okudu
1000Kitap
Erkek Arkadaş
Freida McFadden
Spmzifft
Kınadık sizi😅 hiç oldu mu şimdi🫣
Takip Önerileri
Mikail Balcı
@Ogretmen_Okur
·
Mutluluk durumunuzu "100 üzerinden" puanlar mısınız?
Bir gün ben de mutlu olabilir miyim, yoksa benim payıma hep acı mı düşecek?
Sayfa 12 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Mayıs 2026.
·
Kitabı okuyor
Alıntı
Anlaşılmak Şifadır
Gülseren Budayıcıoğlu
Spmzifft isimli okura yanıt verildi
Spmzifft
Mikail Balcı
aa o zaman birazda olsa anlarsınız halimizi☺️
Mikail Balcı
@Ogretmen_Okur
·
Mutluluk durumunuzu "100 üzerinden" puanlar mısınız?
Bir gün ben de mutlu olabilir miyim, yoksa benim payıma hep acı mı düşecek?
Sayfa 12 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Mayıs 2026.
·
Kitabı okuyor
Alıntı
Anlaşılmak Şifadır
Gülseren Budayıcıoğlu
Spmzifft isimli okura yanıt verildi
Spmzifft
Mikail Balcı
Mersin sıcağı ve nemi desem yeterli olur sanki hocam klima dışında yaşayamıyoruz 😟
Geri
İleri