ÖmürHanım

Böyle giderse görücü usulü evlencez sanırım. Ruh eşim beceremedi beni bulmayı
Reklam
Bir yerde okumuştum;🍃 " Yüreği kendisine benzeyen insandan,vazgeçemiyor insan" diyordu 🍂
“İşte, senin acılarınla acılanmamış; senin sevinçlerinle sevinmemiştim, ya - nasıl bilebilmeliydim ki, senin hangi acında hangi sevinç var; hangi sevincinde de, hangi acı- Nasıl anlayabilirdim ki!...”
Herkesin bir hayali vardı; benim hayalim hayal kurabilmekti..
Hiçbir dil gurbeti anlatacak kadar güçlü değil. İnsan bu yüzden özledikçe, sessizleşir..
Reklam