ÖmürHanım

Kuru yaprak yere düşerken dönüp dala dedi ki, yeşil günlerimizin hatırına Beni güzel ugurla, Zira dallarına en çok yakışan bendim
Reklam
Aşk bir görme biçimidir.
Benim bütün yenilmişliğim kendimedir..
Çünkü şimdi ağlamanın tam zamanı..
Ne güzel anlatmış Ümit Yaşar Oğuzcan; Konuşacak birini bulmak kolay da, Susacak birini bulmak zor. Susacak ne çok şey var oysa, susmak; İliklerime kadar doluyum anlamında.
Edebiyat
Reklam