ÖmürHanım

Bazen öyle bir noktaya geliyorum ki, bir çok şeyin adını koyamaz oluyorum.. Dost, düşman, aşk, öfkem ve neşem hepsi birbirine karıştı.. Net olan bir şey var ki, kalbim yumuşadıkça insanlar daha bir acımasızlaşıyor.. İşte bu yüzden artık kabuğum daha bir sert.. Attığım adımlar ürkek ve yavaş, hayallerim sınırlı.. Kalbimin anahtarı ise sadece samimiyet.. Gerisi de Allah’ a emanet...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dört dakikalık şarkı dört saat gibi uzamıştı ve ben düşünüyordum; geçip giden günleri, yarım kalan hevesleri..
Benim ömrüm hep dumanlar içinde geçti Bir rüzgar bulup da serinliyemedim, Oh diyemedim.
Yaşamak yorulmaktır der Kemal Sayar." Yaşamak yorulmanın diğer adıdır. İnsan ne kadar yorgunsa o kadar çok şey yaşamıştır şu yaşlı dünyada.
“Ne vakit hissederim iliklerime kadar güveni?”