ÖmürHanım

Gönülden çok derin yaralar alsan da, ümitler bizimdir, çareler bizim..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
bağrımdaki yangın değil ki söndüreyim. yara değil ki bantlıyayım. sökük değilki dikeyim. taş değilki kaldırayım. kül değilki üfüreyim. bağrımdaki 'sanmak sancısı.'
İlle de görmek için mi beklenir güzel günler. Beklemek de güzel..
Kendimi iyi hissedene kadar, hiç bir şey hissetmek istemiyorum 🤷‍♀️🙇🏻‍♀️
Az önce şöyle bir cümle okudum; “Yaprak döken bir ağacın altında kalmanı asla istemem ama herkese güzken sana gül uzatan birine haksızlık etmenin pişmanlığını yaşa isterim..” Daha güzel anlatılamazdı..