ÖmürHanım

İlle de görmek için mi beklenir güzel günler. Beklemek de güzel..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kendimi iyi hissedene kadar, hiç bir şey hissetmek istemiyorum 🤷‍♀️🙇🏻‍♀️
Az önce şöyle bir cümle okudum; “Yaprak döken bir ağacın altında kalmanı asla istemem ama herkese güzken sana gül uzatan birine haksızlık etmenin pişmanlığını yaşa isterim..” Daha güzel anlatılamazdı..
Gitmek hangi acıyı onarır ki Bilmez misin çare değil üzüntü Şükrü Erbaş