ÖmürHanım

‘Kimseler görmedi Ömür Hanım, bu dünyadan ben geçtim.’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben sizin ne istediğini bilmeyen yanınızla savaşamam.
Yağmur yağıyor Ömür Hanım.. Gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına... Şükrü Erbaş
“Seni nereye olduğunu bilmeden saatlerce yürüten o derdi kime nasıl anlatacaksın.”
Birkaç yıl sonra, ezilmiş, umudu kurulmuş olarak, başka yıkıntılar içinde mi bulacağım kendimi? İş işten geçmeden anlamalıyım bunu.