ÖmürHanım

“Seni nereye olduğunu bilmeden saatlerce yürüten o derdi kime nasıl anlatacaksın.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Birkaç yıl sonra, ezilmiş, umudu kurulmuş olarak, başka yıkıntılar içinde mi bulacağım kendimi? İş işten geçmeden anlamalıyım bunu.
Eskiden Asya’nın İlyas’la gitmesini ne çok isterdim.Yaşım ilerledikçe anladım ki, Sevmek; Kamyona yazmak değil, Sahiplenmekti, güvende hissettirmekti..!!!
Sadece Allah’ın duyabileceği ses tonundayım şu aralar. Biraz kırgınlık, biraz yalnızlık, biraz imtihan...
Yanlış yoldayım ama yol nasıl güzel, nasıl hoş.