Sadece bir kitapla böyle önemli bi konunun uzmanı tabiki olamayız ama yolumuzu görmek şifalanmak için çok güzel anlatılmış. Gerçek terapistler içinde güzel bir yoldaş olacak bir kitap .
Bu kitap gerçekten herkesin okuması gereken bir kitap. Olaylara bakış açısını değiştiriyor. Her bilgi o kadar açık ve net açıklanmış ki kişinin anatomi ve fizyoloji bilmesine ya da dersi almasına gerek yok. Gözümüzün önünde duran bir meselenin çözümü aslında. Çok beğendim cidden… Dopamini dengede tutmak demleyip tüketmek çok önemliymiş.