Sürüncemede kaldığım her işte Hume’nin sorusuyla kendimi kandırmaya çalışıyorum; “Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?” Fakat vazgeçmek de yola ait; devam etsek de vazgeçsek de, en nihayetinde tek bir hakikat var; yol bizim yazgımız..