İlknur

İlknur
@Iko_95
"Artık bana düşen güzelce sabretmek." (12/Yusuf, 18)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Karşılaştırmayın, ölçmeyin. Başka hiçbir yol sizinkine benzemez. Diğer tüm yollar sizi aldatır ve baştan çıkarır. İçinizdeki yolu tamamlamalısınız..
“Kendi kendime dedim ki: yenilme kendine.”
"Eksik bir şey var. o akşam da eksik bir şey vardı. Tüm yaşamım boyu eksik bir şey vardı. Hiçbir zaman bulup çıkaramadım."
İnsan bu.. Dağılır.. "Her dağılma, bir toplanmadır" diyor Melih Cevdet..