-Sen bir hayaletsin, bir halüsinasyon. Demek ki psikolojim bozuk ve normal değilim.
-Öyle bile olsa ne çıkar bundan? Hastasın, çünkü gücünün ötesinde çalıştın ve yoruldun, bu demektir ki, fikir uğruna sağlığını kurban ettin, hatta onun için canını da vereceğin gün yakındır. Bundan daha iyi ne olabilir? Yetenek bahşedilen bütün asil karakterlerin ulaşmak için
uğraştığı şey budur zaten.
-Psikolojimin bozuk olduğunu biliyorsam, kendime inanabilir miyim peki?
-Bütün dünyanın inandığı deha sahibi insanların da hayaletler görmediğini nereden biliyorsun? Biliminsanları şimdilerde dehanın delilikle akraba olduğunu söylüyor. Dostum, sadece sürüden ayrılmayan sıradan insanlar sağlıklı normaldir. Gözkapağı seğirmesi, aşırı yorgunluk, dejenerasyon ve benzeri konulara dair varsayımlar, ciddi ciddi sadece hayatın amacını şimdide gören, yani sürüden ayrılmayan insanlar kaygılandırabilir.