Güzel bir kış kitabının daha sonuna geldik. Kira ve Ben... Okurken beni hiç yormadınız, bu soğuk kış gecelerinde bana çok güzel bir eşlikçi oldunuz. Tatlı, çerezlik bir romantik kitap okumak isteyenler için çok uygun bir kitap. İlk iki kitabı okumadan buna başladığım için bir tık üzgünüm ama en kısa sürede diğer kitapları da alıp okumak için can atıyorum...