İnsan tamamen tepetaklak olmuştur. Nerede parayı görürse, artık kendin değilsin. Nerde gücü, prestiji görürsen artık kendin değilsin. Aniden herseyi unutuyorsun hayatın özünde taşıdığı değerleri; mutluluğunu, coşkunu, sevincini unutuyorsun. Herzaman dışarıdan bir şeyi seçiyorsun ve içinden birşeyle onun pazarlığını yapıyorsun. Dıştakini elde edip içtekini kaybediyorsun.
Hiç kimseyi sevmiyordum. Çünkü insanlar beni incitiyordu onlarla ilişkilerimiz bir türlü ayarlayamıyordum doğal davranamıyordum. Bu yüzden insanlarla görüşmek yerine sürekli film izliyordum.