TuğbaKara

TuğbaKara
@InfinideSoul
Titreşim ne kadar yüksekse, evren hiyerarşisindeki yeri o kadar yüksektir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hiçbir şeyin gerçekten var olmadığını, her şeyin ‘oluş’ ve ‘değişim’ olduğunu görür. Hiçbir şey hareketsiz kalmaz, her şey doğar, büyür ve ölür. Eşya en yüksek noktasına eriştiği anda düşüşe geçer. Ritim yasası her daim faaldir. Hiçbir şeyde sürekli bir nitelik, sabitlik yoktur. Süren tek şey değişimdir. Bu insan her şeyin başka bir şeyden geldiğini ve başka bir şeye dönüştüğünü, sürekli bir etki ve tepki, içi ve dışı akış, inşa olma ve yıkılma, varoluş ve yokoluş, doğum, büyüme ve ölüm halinde olduğunu görür. Değişimden gayri herşey geçicidir.
İyi ve kötü (hayır ve şer) aynı şeyin iki kutbundan başka bir şey değildir.
Hiçbir şeyde sürekli bir nitelik, sabitlik yoktur. Süren tek şey değişimdir.
Her şey bütünün içindeyken, bütünün her şeyin içinde olduğu da doğrudur.