İrem Köse

İrem Köse
@Ireemm2
İçindeki çocuğa sarıl, sana insanı anlatır.
Normallik fikir birliğinden başka bir şey değildir. Yani, çoğunluk bir şeyin doğru olduğunu düşünür, dolayısıyla o şey doğru -normal- olur.
Reklam
Temelde, hayatta başımıza gelen her şey kendi suçumuz, başka hiç kimsenin değil. Bizlerin başından geçen zorlukların pek çoğu başkalarının da başından geçiyor, ama onlar tamamen başka tepkiler veriyorlar. Biz en kolay yolu seçtik sanki; ayrı bir gerçeklik.
Pek çok insan sırf bu yüzden aşktan kaçar, çünkü tehlikede olan çok şey vardır. Bir sürü gelecek, bir sürü geçmiş.
Sessiz geçirdiği onca yıl, gözleriyle konuşmayı öğretmişti Eduard'a.
Herkesin her konuda fikri vardı, yalnızca kendi dediklerinin doğru olduğundan kuşkuları yoktu.
Reklam