İrem_benim

İrem_benim
@Irembenim
Konuma gerek yook
İstanbul
23 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Sanrım intarnet bana aşık. Ben giriyorum, böyle bir kasılmalar bir eli ayağına dolaşmalar, yavaşlamalar falan hadi hayırlısı.😂😂
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni sevdiğimi göreceksin sevmediğim zaman.
Sokak lambası gibisin kime yandığın belirsiz.😞
Seni kimin ağlattığı değil, kimin güldürdüğü önemlidir.
Bazen haklı olduğun yerde bile susarsın...sırf sevdiklerin üzülmesin diye...!