İrem_benim

İrem_benim
@Irembenim
Konuma gerek yook
İstanbul
23 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Seni sevdiğimi göreceksin sevmediğim zaman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sokak lambası gibisin kime yandığın belirsiz.😞
Seni kimin ağlattığı değil, kimin güldürdüğü önemlidir.
Bazen haklı olduğun yerde bile susarsın...sırf sevdiklerin üzülmesin diye...!
Sana kızgın olabilirim ama kırgın asla olamam. Çünkü senden gitmek ölüme ayak atmak ile aynı şeydir.