Hani böyle bir yazarın kitaplarını okuma sırasına dizersiniz ya işte o durumda Kafka'nın okunacaklar listesinde bu eserin ilk sırada yer alması gerektiğini düşünüyorum . Kitap otobiyografik. Kelime karmaşası , uzun ve birbirinden bağımsız cümleler diğer kitaplarına oranla çok daha az . İçeriğinden de biraz bahsedecek olursak : Kafka'nın , otoriter babasının baskısı altında kaldığı zamanlarda ki hal ve tavırları , hissettiği duygular ve yanlış seçimlerini konu alıyor . Onu tanımak , iç dünyasına girmek istiyorsanız bu kitap gayet ideal .