"İnsan ölür ve bedeni toprak olur ama yazdıkları onun hatırlanmasını sağlar. Okuyanın dilinde can bulur." demiş.
Sence de bu, yazar olmak için iyi bir sebep değil mi?
Burcu abla bizim apartmanda oturuyor. Üniversiteye gidiyor. Bizim apartmana geçen yıl taşındı. O zamanlar korona diye bir hastalık yoktu. O zamanlar annem de vardı.
Sayfa 8 - Karakter Onur, yayınevi Bilgiyolu·Kitabı okudu