Bişey diyeceğim. Burası çok güzel değil mi sizce de? Herkes okuyor...Bir şeyler öğrenme çabasındayız hepimiz. Ne instagram gibi güzellik yarıştırılıyor ne Twitter gibi herkes birbirini yargılıyor. Her paylaşımda yeni bir bilgi, yeni bir fikir, yeni bir bakış açısı kazanıyoruz. Ufak bi yorumlaşmada bile kanım ısınıyor karşıdakine çünkü herkes saygılı... birşeyler öğreniyoruz, çabamız var ve bununla övünmüyoruz. Hiçbir şey bilmediğimizin farkındayız sanki. Bana bambaşka geldi burası.
Her okuduğum metinde bir kitaba bir yazara daha hayran oluyorum...:) Ayrıca şiire olan düşkünlüğüm sebebiyle yeni şairler keşfetmek, aramızdan yazan kişilerin olması, bu kişileri tanımak fazlasıyla mutlu ediyor beni...:) Neyse çok uzatmadan ben çok sevdim burayı. Bunu diyecektim djslmdjsosldj😄
Selametle🌹❤️