Gelecekle ilgili kaygı, korku, endişe ili ilgili ya da gecmişle ilgili keşke, pişmanlık içerikli düsünceler zihninize geldiğinde en iyi cevap şu bence: Bu düşünce son derece insani. Ben bir insanım, süpermen değilim. Bu düşünceyle kesinlikle savaşmıyorum, kacmıyorum. Sadece kabul ediyorum. Zihnime pozitif de negatif de düsünceler gelebilir. Son derece normal. Düsüncelerin biri gelir biri gider. Ama illa gelip giderler. Cünkü bu insan olmanın kuralı. Her insana bu düsünceler gelir. Bu düsünceleri bir ömür boyu birlikte yürüyeceği yol arkadaşı olarak görüp kabullenenleri negatif düşünceler yormaz. İnsanız her düsüncenin, duygunun başımızın üzerinde yeri var. Şu cümleyi içinizden her gün tekrarlayın "Şimdi, şu anda, burada her şey olması gerektiği gibi" insanı akışa geçirecek en önemli cümle bu bence
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Duygularla ilgili bırakın ne oluyorsa olsun. İyi hissettiğinizde iyi hissedin, kötü hissettiginizde kötü hissedin. Sonuçta iki duygu durumu da sürekli değişen, gidip gelen enerji döngüleridir